BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. június 30., szerda

Eclipse

Sziasztok!

Ma voltam a barátnőmmel megnéznia az Eclipse-t.
Aki még nem látta a filmet, ne olvassa tovább, mert lehet, hogy spoiler is van benne!



Szerintem szuperül sikeredett,pedig én úgy ültem be, hogy nem lesz annyira jó.Mert hát szerintem a New moon nem lett valami fantasztikus. Viszont ez minden várakozásomat felülmúlta. A színészek is hitelesebb alakítást nyútottak az előzőkhöz képest. Semmilyen fontos rész nem maradt ki a könyből, csak más sorrendben volt. Ebbe a filmbe tudhattuk meg Rosalie és Jasper életét, amit véleményem szerint jól megoldottak. A harc jelenetek voltak a kedvenceim, a szereplőkkel együtt izgultam, hogy mi lesz, pedig én már tudtam a végét. Ó, és persze ki ne felejtsük a Volturit. Bár keveset szerepeltek, jók voltak. Jane is hozta a szokásos gonosz formáját, mikor Felixet kínozta. Riley, Victoria helyettes féléje nekem az elejétől fogva szimpi volt, annak ellenére, hogy "gonoszat" játszott. Az új Victoriától kicsit féltem, hogy fogja majd játszani a szerepét (mert pár helyen olvastam, hogy nekik nem jött be), de szerintem jó volt. Edward és Jacob piszkálódásai viccesek voltak, főleg mikor a sátorba voltak, és Jacob megjegyezte mikor Bellát melegítette, hogy gyorsabban menne, ha levetkőzne. Mikor Bella behúz Jacobnak, azon is lehetett nevetni. Nem vagyok Jacob párti, de mikor a csontjai eltőrtek, és szenvedett, a szívem szakadt meg érte.
Összegségében, mindenkinek ajánlani tudom.

1 megjegyzés:

Patri írta...

Szerintem is jó a film másnak képzeltem el de nagyon jó volt.