BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. július 17., szombat

Díj

Sziasztok!

Megkaptam életem első díját, aminek nagyon örülök!


Lyla & Felisha Wilde-tól kaptam:http://a-kep-lelke.blogspot.com/(nagyon köszönöm nekik)

7 ember, akiknek tovább küldöm:


7 dolog rólam:
1:Az Eclipse a kedvenc alkonyat könyvem
2:Kedvenc sorozataim a Gossip girl és a Vampire diaries
3:Kedvenc tantárgyam a matek
4:Kedvenc kajám a brassói
5:Szemüveges vagyok
6:Rettentően szeretek rajzolni
7:Felnőtként szeretnék színésznő lenni

Teendők a díjjal:
1:Meg kell köszönni
2:A logót ki kell tenni a blogra
3:Be kell linkelnem akitől kaptam
4:Megjegyzést kell hagyni náluk
5:Tovább kell adnom 7 embernek
6:hét dolgot mondanom kell magamról

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Kedves Eni!
Igazán köszönöm a díjat, és azt is hogy gondoltál rám!

Kisegér:D írta...

Köszi! :)

Névtelen írta...

Szia Eni. :) Köszönöm a díjat. :) ♥